22 Januari, 2011

Nak Cari Mekanik Tersohor


Assalamualaikum. Ada ke sesiapa yang kenal pomen atau mekanik yang hebat repair enjin Subaru E10. Van saya ni dah tersadai hampir 2 tahun akibat penangan mekanik nasi kerabu. Mekanik tu mengaku pandai repair dan kondem mekanik lain. Katanya payah nak cari mekanik yang boleh repair enjin jenis ini. At last semua komponen dalam ditukar tapi masih belum hidup seeerti asal.( Masa belum repair rasanya lebih baik daripada selepas repair). Akibat frust aku sadai je kat depan rumah. Sekarang rasanya nak hidupkan balik. Road tax tetap dibayar walaupun van tak dapat jalan.


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

akum geng, aku rasa ko x yah repair je lah. Jual je van tu. Tp klau syang nk jual, aku ada kwan yg bleh repairkn. Aku pun pkai van tu jgk. Aku duk klang selangor

Tanpa Nama berkata...

bro,bleh bg pendapat tak pasal van ni?spare part susah ke?

Unknown berkata...

salam bos... xnk jual ke van nie... 0179051887

Wan's AutoWork berkata...

Boss nak repair bwak kat aku jew,aku pon ada sbijik lps modified
area KL

Unknown berkata...

bro Chulix Zurich klu nk repair van subaru tu bro boleh repair ke.. ape2 bro boleh call sy kamal 01110885885

Unknown berkata...

Salam aku PON pakai Subaru E10,nak jual sebab kurang pakai,jalan ok,sudah cat luar,warna hijau.bleh e-mail nordin.razali@tm.com.my
Harga bleh runding